Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Foco e Escopo
Publication Frequency
Blind Review Process
Contact
Current
Archives
Políticas Editoriais
Privacy Statement
Política de Acesso Livre
Indexing & abstracting
CEBRAEV
Search
Register
Login
Home
/
Privacy Statement
Privacy Statement
Os nomes e endereços informados nesta revista serão usados exclusivamente para os serviços prestados por esta publicação, não sendo disponibilizados para outras finalidades ou a terceiros.
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Français (Canada)
Português (Brasil)
TOP DOWNLOADS
A Estratégia Omnichannel para a Fidelização do Cliente No Varejo: Um Estudo de Caso da Empresa Amaro
537
Assaí’s exponential growth – from a business unit to spin-off
411
The digital transformation journey of santa lolla: in & out marketplace
258
Systematic literature review of the black friday promotional strategy
231
How customer satisfaction influences the frequency of purchases and experimentation on other sales channels in a retailer in brazil
208
Keywords
Satisfaction
Retailing
Digital Transformation
Omnichannel
Wholesale
Efficient execution
Blue ocean
Informal Trade
Visual attention
Consumer
Loyalty
M-commerce
LGBTQIAP
Social media
Retail
Indexing
Current Issue