Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Foco e Escopo
Publication Frequency
Blind Review Process
Contact
Current
Archives
Políticas Editoriais
Privacy Statement
Política de Acesso Livre
Indexing & abstracting
CEBRAEV
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 1 (2023): Fluxo contínuo (JAN/DEZ)
Vol. 3 No. 1 (2023): Fluxo contínuo (JAN/DEZ)
Published:
2023-01-09
Comunicação e gestão de promoções
Philip mead, um hidromel que não é apenas para homens
DOI:
https://doi.org/10.53946/rmr.v3i1.12
Regina de Camargo Barros, Durval Lucas Júnior
e12
PDF (Português (Brasil))
Comportamento do consumidor no cenário varejista
The role of hope and attitude in luxury counterfeit purchase intention
DOI:
https://doi.org/10.53946/rmr.v3i1.18
Webert Jannsen Pires De Santana, Severino Domingos da Silva Júnior , Adriana de Fatima Valente Bastos, Madiã Marcela Fernandes Vasconcelos
e18
PDF
Moda e sustentabilidade: decisão de compra dos consumidores de uma marca de sapatos artesanais, louloux
DOI:
https://doi.org/10.53946/rmr.v3i1.20
Joanna Carolo Senandes, Iria Margarida Garaffa
e20
PDF (Português (Brasil))
Changing the way of doing retail
DOI:
https://doi.org/10.53946/rmr.v3i1.19
Genésio Renovato da Silva Neto, Norberto Almeida de Andrade, Giuliano Carlo Rainatto
e19
PDF (Português (Brasil))
Effects of impulse purchases and personal indebtedness on financial stress
DOI:
https://doi.org/10.53946/rmr.v3i1.21
Carolina Helena Medeiros Alves de Oliveira, Liana Holanda Nepomuceno Nobre, Fábio Chaves Nobre
e21
PDF (Português (Brasil))
Are specific attributes of specialty coffees important for those who consume the beverage? A study of attention and attitudes
DOI:
https://doi.org/10.53946/rmr.v3i1.23
Lucas de Vasconcelos Teixeira, Leandro Leonardo Batista, Nuno Manoel Martins Dias Fouto
e23
PDF (Português (Brasil))
Artigos de revisão
Sustainable solution for an unsustainable form of commerce: a study in the fashion center fortaleza
DOI:
https://doi.org/10.53946/rmr.v3i1.24
Cláudia Buhamra, Helga Gisele Fontenele, Mácia Zabdiele Moreira, Luiz Carlos Murakami
e24
PDF (Português (Brasil))
The impact of consumption experience on perception and in the behavior of digital bank customers
DOI:
https://doi.org/10.53946/rmr.v3i1.22
Simoni Fernanda Rohden, Jéssica Rode
e22
PDF (Português (Brasil))
Varejo online
Fala que eu te escuto: o engajamento dos clientes nas redes sociais e a decisão de compra online
DOI:
https://doi.org/10.53946/rmr.v3i1.25
Ana Julia Buttner, Alanis Camargo Redondo, Raissa Jaciara Portela, Vanessa Mitie Nagano
e25
PDF (Português (Brasil))
Tecnologia da informação e gestão da inovação no varejo
New technologies and the bottom of the pyramid: a case study in the construction sector
DOI:
https://doi.org/10.53946/rmr.v3i1.29
Diogo Gabriel Teixeira de Gouvêa, Renan da Silva Machado, Gabriel Biscaia, Marina Pereira Mota da Silva, Pedro Senna Vieira
e29
PDF (Português (Brasil))
Visão do executivo
Dificuldades no uso de novas tecnologia no varejo alimentar
DOI:
https://doi.org/10.53946/rmr.v3i1.39
Alexandre Schalch Leal
e39
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Français (Canada)
Português (Brasil)
TOP DOWNLOADS
A Estratégia Omnichannel para a Fidelização do Cliente No Varejo: Um Estudo de Caso da Empresa Amaro
599
Systematic literature review of the black friday promotional strategy
485
Assaí’s exponential growth – from a business unit to spin-off
469
The digital transformation journey of santa lolla: in & out marketplace
443
Logística Reversa De Vidros: Perspectivas Na Visão Dos Gestores De Compras Do Setor Varejista e de Conveniências
440
Keywords
Indexing
Current Issue